2014年5月28日 星期三

趕頭趕命呢... KOREA ROUND 3



時間太唔見洗...

成日留o係酒店都好似唔夠用...

依家又話要出門補貨...

但blog又未寫好~

訊訊就發揮出佢最好o既作用la~^^~

haha~~

就係代替我出去補貨~~ 咁我安心寫blog~

感覺十分良好~~~



有時大家會發覺我覆o既whats app, 或者係inbox怪怪地~

其實都有好大可能係訊訊覆緊~

要分頭工作麻~^^~

我覆whats app時, 佢覆fb o既inbox~

唔知你地又估唔估到幾時係訊訊o既對話呢~?











到第三輪~

嗯.... 只可以話... 靚o既野太多...

搞到我不知所措....

呢件... 我必留~!!

講得太絕~!! 但一定要留~

就算補唔到貨, 我都一定要咁樣一套比自己~~~ (無得傾~~~~~~~~~~~!!)



2色入 通花front 拼雪紡layer腳 長背心top~

粉色~~




粉色o既雪紡~ 拼咗白色通花面層~~~

我真係第一眼就已經決定入手~!!!

因為返工ok~ causal又ok~~






唔駛打底wor~~ 因為我都無打底呢~~~~

襯咗牛仔短褲~~ 美美的~~~~


















仲有黑色~~

黑色感覺... crazy~ 仲slim~

因為後幅係黑色~

前幅係白色通花~

感覺呢~ 黑白拼~~ 真係有瘦身o既視覺作用~~~~!!!












黑色有另一種味道~^^~

靚ar~~~~~~~

























唔講唔知~

今年韓國好hit小背心~

好似話係西方某某品牌出咗一系列全部都係小背心o既top~~~

跟住... 韓國就照跟~~

真係好多小背心呢~~

如果覺得太sexy~

其實可以o係底再加件背心~~

咁樣除咗有層次感~ 仲有另一種causal feel~~

2色入~ 深色碎花 收腰散腳擺 背心~ (後腰拉鍊)

#1 小碎花pattern~




本身隻料已經好夠彈力~

但因為想有更加好o既剪裁~ 所以o係後幅加拉鍊~~~

不錯呢~~~






其實唔貼腰~~~






















#2 藍色萬花筒~

我自己改名ga ja~^^~ 感覺幾似萬花筒ar~~ haha~~~












夏天到~~ 呢類top真係幾好~

都可以加件長外套tim~~~ 仲飄逸~^^~



























又係代搵o既款式~~

其實之前都o係hk批發見到...

嗯... 但價錢太得人驚~

其實只係一件星星printed o既牛仔布料op 姐~

所以今轉搵到, 就即post~^^~

牛仔布質 printed stars a-line off shoulder op~

2色入~~

最受歡迎係白色~~~






衫身cutting 係a-line~

所以其實有肉地都ok~~~

不過其實呢...

我d客里面... 反而係多瘦人著鬆身衫.... 掉返轉~~~~~ haha~~


















後幅車咗條裝飾用o既長拉鍊 ~ 幾型ar~~~










仲有牛仔色~~

















你鍾意邊隻色呢~^^~

不過~ 牛仔op真係好多人鍾意~~

不論日牌or 韓國野, 每到夏天就出好多denim類o既op / top~~~










燈光問題... 唉....... 點搞呢.... 酒店o既背景太黃......
















靚呢~~ 靚呢~~~~~

香水樽又出場~^^~

haha~~ 又係代搵款~~

話時話... 呢個trip... 我大大話話都收到成30-40個款話想代搵...

成功搵到o既機率其實只有3成左右...

嗯... 睇唻仍需努力........





雪紡香水樽pattern sleeveless vest top~~~

2色入~~ 白色~~~




白色呢隻色呢~~ 留意係前幅白色~ 後幅拼咗淡粉紅~~






個香水樽又真係幾靚o既~^^~ 心動tim.....















仲有黑色~~~




有小小前短後長~~

後幅可以仚到pat pat多d d~~~








2隻色都靚wor............ omg...........>.<"

我好少黑色~ 但呢隻pattern著上身都好ok ar~~~~

























今年除咗興off shoulder 露膞款~

仲興一種"綁帶熱潮"~

眼見好多op都o係膞位~ 手袖位加綁帶~~

幾得意~^^~ kawaii~~

2色入~ 棉質 綁帶牛仔 闊袖長tee~~~

灰色~~






衫身其實好長ga~

睇過其實仚晒成個pat pat到大脾~~~






衫身雖然好似好簡單咁~

但手臂位加咗lace fabric~~

仲有cute cute o既綁帶位~

無咁悶麻~~~~















白色~~~











白色我就襯咗半裙~^^~

效果girly d la~~

























訊訊話靚~^^~

hee~~ 有時男性眼光都好重要~

即正如... 我覺得靚~ 訊訊有時覺得麻麻...

呢件我諗緊入唔入果時, 訊訊好肯定講"入! 真靚!"

咁我就放心晒~

嗯~~ 著上身~ 果然不錯~~~~~~ hee~~~~

off shoulder layer chest deco + 透紗膞 散裙op~

2色~

粉色~~~




其實帶點nude pink o既感覺~

唔會太誇張~~~






靚~^^~

至於貴唔貴~?

講真的~ 呢類op o係hk賣閒閒地$3-4xx~ right~~~

我keep住below $300~ 咁都算係咁la~~~~
















衫身有內里的~^^~ 請放心~~






到白色~~

純純的白色呢~~~~~














感覺如何呢~?

老實講... 白色人點揀都係白色...... >.<"

我真係好愛白色~~~~

























我想搵件平小小~ 但最緊要大方得體o既返工雪紡恤衫top~

最緊要係靚料~~

其實睇見好多恤衫top都要過$200...

依家$200 o係hk其實買唔到d咩...!!

正因為係咁~

所以要搵件平靚正o既恤衫top!!!!!!

立體花花+釘珠領 雞翼袖 plain color top~

留意~! 佢用o既真係靚雪紡~ 唔係果種cheap cheap果種呢... (點講好呢.....)

寶藍色~~~




價位$180~

真係好好好平la.......... 想再平d... 但個兌換率太高..... 頂唔順..... >.<




















淡粉色~~~

好soft好淡o既效果~~









其實淡粉色著上身都好高貴ar~~~







說真的.... 呢件抵買~^^~























呢個牌子~~ 有d朋友仔會識得佢...

原因...

佢呢個牌子太太太太貴~

閒閒地一件上衣都要3-4百~

值唔值... 見人見智.....

所以揀咗款佢地o既op~~

都算係平靚正~^^~



floral printed lace袖 chiffon op~~

2色入~~

粉色~~~




衫身其實唔貼身~ 睇得出我著仲有幾多位~~~

所以呢隻cutting絕對會著瘦人~~~~






lace sleeve都靚bor~~~




















白色~~~

其實效果同粉色差唔多~~~~ haha~~~














see~^^~ 都係好詩文o既感覺~~~



























好la~ 又係代搵款~~

成功例子又出現~~ haha~~~ (但其實好多都失敗~~ 原諒我... >.<")

點點透 + 馬夾款 雪紡layer sleeveless top~~~

2色入~ 黑色~~




大路顏色麻~~

睇下佢靚o既邊~?

有2層效果~ 衫身仲有里~

所以唔駛打底~ 方便~^^~






不過最緊要都係平d~

所以都算超值la~^^~

呢件top都幾有女人味~~~~















白色~~~














如果返工加件外套~ or西裝褸都唔錯ar~^^~


就算係白色都可以同大家講唔駛打底~ 真的好安全呢~~~
























呢個款~ 我鍾意~

講比大家知~^^~

1. twin set~ 2件可以分拆~

2. 牛仔布質feel fresh~ 加分~

3. 好韓feel ar~~

4. 絕對平靚正~~ 真的~!!!!!

牛仔布質 花點點 雞翼袖 + 散裙 2件套set~~

成日覺得買韓國套set好貴~~

呢套抵返~^^~

happy tansy price $220/set~~

深色combo~~~




2件可以分開著最好~^^~































淺色combo~~~ 感覺再yound d~












咁樣著好似假2件op~

但完全分得開~~ 多咗變化襯衫~~~














睇下我條半裙襯下tee都ok麻~^^~
















我到介紹件靚靚靚靚西裝~

香港天氣熱我知~

要搵件靚+薄+收身o既西裝難~~

想搵平小小仲難~

平平地4百大元~^^~

我說得對吧~~~

眼見批發姐姐著得靚~ 心大心細...

因為知道大多數都貴~~~

但都忍唔住問價~~

嗯....

左思右想.... 最終決定平賣~!!!!

試下效果反應如何~~~~

反摺袖 有袋 薄棉麻 西裝長外套~~

2色入~~~~

紫藍色~~~












哪哪哪... 真係上面同下面o既色差.... 見到真係想殺人~~

以準確度~ 樓上o既顏色會接近d~~~






至於西裝褸點襯~ so easy~

睇我求其加上去都無難度~~






型嗎~^^~

好收好靚ar~~~~~








仲有粉色~~~

好好好淡o既pink~~~

感覺似beige tim~~

最終忍唔住留粉紅色~~~ wakakakakaka~~~






因為真係試咗覺得呢隻料好通爽~

麻棉料真係好啱夏天~~~~ 唔焗~~ (所以好多鬼佬都like linen lor~~)









側身睇~~ 夠slim呢~~~~~














開賣o既價位 $300~ 真係好好好平la...

我已經無乜水位......

佢真係超的~~ 因為even有肉地o既美女著都會好顯瘦~~

何況西裝褸呢樣野... 已經好幾年興la~~~



























今日條車花花牛仔短褲~

size s / m~

我今日著size s~ (中低腰大約26")



至於size m (中低腰大約28.5")



































仲有呢~^^~

想搵條好似西裝料o既收pat收脾款短褲~~

好就好在~~

佢係橡筋腰~

但著上身又唔覺係橡筋腰~~ 因為側邊仲加咗拉鍊~~~

super slim~!!!!!

2色入~~

西裝麻質 收腰款直筒plain short~~

粉色~~~







有內里~^^~ 放心吧~~~





















仲有灰色~~ 其實著上身都小小似淡黑色效果~~~~









2隻色其實都好好著~~ 好難揀~~~


















好la~^^~ 講一講~~

所以落單o既截單時間係明晚~~~(thu night 9pm)

enjoy la~^^~~~ happy happy shopping~~~~












3 則留言:

  1. Hi~我想order一件點點透 + 馬夾款 雪紡layer sleeveless top(黑色)呀, 請問幾錢?

    回覆刪除
  2. 2色入 通花front 拼雪紡layer腳 長背心top~

    粉色~~
    我想問幾錢呢?

    回覆刪除