2014年5月28日 星期三

留意截單時間 ~ KOREA ROUND 2

 


致各美女~^^~

要留意截件日期+時間LA~

我同訊訊會o係30號(fri)返HK~

咁呢~ 其實每轉韓國TRIP都有CUT OFF DATE~

因為我唔能夠最尾果一日, 去補晒第1至4 ROUNDS o既衫... (一唻唔夠時間, 二唻好多時批發出唔切足夠數量, 要時間預訂)



因此~^^~尋日第一轉o既post~ 將會o係今晚(wed) 9pm截單~~



而今日2nd round呢會係明日(thu)下午6pm截單~



預計我會有4轉post~

成日同大家講...

唔好等到最尾先落單, 因為好多時, 批發到最尾部份會斷貨~

我通常都係會留貨比先落單o既客人ga~^^~ (公平d麻~)



所以大家就住截單時間ar~^^~

happy shopping la~~~~~















我... 唔記得帶支由髮定型唻韓國...

又無時間o係到買...

搞到呢一日... 個頭呢... 亂糟糟...

點算... 我都唔知點算.... 真係連行下街都無時間呢..... 一.一"

















我鍾意呢件top o既lace勾花仚~

lace勾花仚領 +雪紡top~

單色白色~

個仚領真係靚呢~~~

其實佢個仚領係橡筋~~ 可以拉低d變露膞款~ (sexy sexy~)







sorry.... 條裙too too too皺~ haha~ 呢到無得熨麻~~~~






點睇都覺得件top靚~~~






其實衫身唔細件~ 仲幾鬆下~~

睇埋個長度ar~~ 唔短身麻~~~





























原本無諗住入...

但同個美女sales太有緣~

o係toilet撞到佢... 佢著住呢條長裙~

我已經覺得幾靚~ 感覺好有氣質ga~~~

點知出咗toilet之後行下行下... 又撞到佢~

佢話佢著緊呢條長裙op係today's new arrival~~

所以~^^~ 就入手la~~~

淺色洗水牛仔+雪紡shoulder + 百摺長裙背心op~~~~




aiya... 酒店燈光太太太太差...

成日影到出唻... 都唔係果回事....

原本好靚ga ma......






裙擺有內里~^^~

夏天著真係好靚呢~~~~~

推介~!!!!




















眼見件件衫都靚~ 件件衫都想留~

一定要揀d有款~ 有特色d o既~

haha~ 其實每一件衫我介紹都有特色la~~

我又點會拆自己招牌姐~^^~

網格 連腰帶 長腳layer vest top~~

2色入~~

坊間大約賣$3xx左右la~因為呢個brand真係需要呢個價錢~

我o既定價 $230~

其實... 真係算係咁~~~~

白色~~




close up睇~ 靚d呢~~~~




腰位係橡筋腰~

其實個腰帶鍾意綁前or綁後都無乜所謂~~






















仲有黑色~~

都係果句~ 黑色o既market大把~ 因為著得真係slim d~












我覺得呢~

呢件top其實襯短褲都好好睇~^^~
































好summer ar~~

知道香港太熱... 太焗~

所以夏天要搵d舒服d~ 通爽d~

leaf printed off shoulder 散裙op~~

2色入~~

navy深寶藍~

料子好舒服~

同埋~ 100%唔駛打底~ 但隻料薄得唻唔會透肉~~ 正ar~~~~






























必留~

仲有墨綠色~~

我留咗綠色ar~

其實唔係個個都鍾意綠色~

但我鍾意呢隻綠色帶小小民族風~~~




















同埋一點~

手臂位其實唔係露太多~ 所以唔性感~ 仲好通爽~~~~ haha~




















搵到件op~ 不錯的~~

要知道.... 好人難做...

搵到d op返唻.. 但有d又話太細件... 又d又話同上年d款差唔多...

呢件perfect la~^^~

黑色闊袖款 拼lace車繡裙 op (連腰繩)







呢張相我綁腰繩~~~~

就咁由佢單一件~~~~


衫身+手袖以呈闊袖款~

所以胸闊+腰闊肥瘦o既美女都啱著~~~








好la~~ 唻返張有綁腰繩~~

其實即係將裙腳位置提高咗~~ 感覺似tuck in~~~

同埋短咗~~~










效果ok ar~^^~




















你地有印象嗎~?

已經好耐無入forming o既款...

嗯... 好似唔係好睇得啱~

今轉好彩都有一件~ 因為真係好多人鍾意forming ga~~



淺牛仔色恤衫布 + shoulder & sleeve 網紗車lace邊 散腳top~~




靚就靚在隻顏色好soft~ 係淺牛仔色~ 但又唔係牛仔布~

感覺好輕身~ 最緊要唔會熱麻~~






個膞邊+手袖位o既花邊lace好靚~^^~

但完全唔覺得佢性感~~~

感覺... 超掂~~~!!!












cutting都幾好~~

有時... 我都偏鍾意呢類款~

帶點女性~ 但又唔會太窄身~~~




















monica j又唻la~^^~

今年呢... 花花熱潮真係好強~

眼見呢到... 大花... 細花... 咩花都有~

搵件靚op~ monica j 真係唔錯~^^~

留意monica j o既價位係$320~~





直紋花花 收腰散裙 (後拉鍊) 背心op~~

放心有內里~^^~






都係果句... 明明好靚...

但酒店o既燈光... 背景.... 影到... 好差!!!!






呢個款比尋日1st round 都係monica j o既cutting較為鬆d~~

都好~~ 唔駛下下咁貼身~~~






















想搵件通花pointelle pattern~

女仔d girly d~

但唔要太細件~^^~

good la~~~

其實唔知大家覺唔覺~ 好多時通花款一係無彈性~

一係就細細件~~

呢件帶點causal~~ 衫身個款唔係一般o既闊袖款~~~



pointelle allover 扇形闊袖 散腳 top~

plain color~ 2色入~

白色~~~




睇下~ 佢闊袖得唻個shape帶點不一樣~

點講好呢....














pointelle pattern幾好ar~

唔再係玫瑰花果類車繡~~~




















黑色~~~~














有白必有黑~~

黑色有黑色人o既market^^~




























覺唔覺今個trip好似無乜出現條子呢~~

haha~ 怕大家悶麻~~

都要揀d啱心水o既stripes style~~~



條子 雞翼袖 收腰散裙 op~

2色入~

藍間~~~






就係鍾意佢o既裙擺較散~~~

呢類op我特別喜愛~~~








順帶一提~ 唔貴ga~ 唔貴ga~^^~

呢件op值得入手~~~
























仲有黑色~

最basic la~ haha~~~
















我有d客好可愛ga~^^~

就算屋企有幾多條子都好, 但一見到間條都會發狂~~

不停咁買~~



又有個客鍾意買條子~ 但只會買黑白間~

反而其實間條combo係唔會買~~

講起間條... 真係好多野傾~~~~






其實黑白間都靚~^^~
























推介多款平靚正o既勾花款比大家~~

勾花front chest 黑色 a-line vest op~

單一隻色~ 黑色~~~










著上身好靚ga~~

但估唔到$170就ok la~~~




棉質~~

留意要自己打底ga~~~




衫身係a-line~ 唔貼身~^^~
















唻返件有花花pattern~ 但又唔會太細件o既背心op~

呢件op 胸闊, 腰闊都唔會細件~

眼見sales姐姐著起效果不錯~~

我呢... 就唔算太有肉地~ haha~

所以突顯唔到~~~ haha~~

floral pattern 散裙 sleeveless op~~

2色入~

黑色花~






我度咗一度~

胸闊37" (仲有彈加去到39")

腰闊35" (真係算好闊身ga~!!!!)






點解我成日講闊身...

嗯... 女人麻...

年紀慢慢大... 新陣代謝減慢...

我都覺得自己腰位肥咗好多... >.<"






















仲有粉橙色~~

呢隻色仲young d^^~
















see~~~~ so fresh ar~~~~

2隻色都好靚ar~~~

花花呢~ 呢一季真係唔少得~!!!




























代搵的~^^~

好似話某某大型web site最平都要接近 $300~~

嗯~~~ 我都係tansy price~~

其實係幾靚~

靚到... 我會自留lor~~ wakakakakaka~~~~

牛仔中袖款 shoulder + upper chest 勾花花邊 長衫~~

牛仔色~~~

衫身都算長~~

仚咗大脾位ga la~~~






當然... 我一定著得無人地示範得咁靚~

但... 自問著上身效果比我想像中好~~

所以先決定留比自己~~

最重要係.... 人地賣得貴~ 我賣得平~

咁點解唔留姐~~~~~wakakakaka~~

唔好蝕底麻~~~










其實佢仲有全白色~^^~






近鏡睇下~^^~
























呢件.... 其實係無心插柳....

原本諗住放o係最尾果轉sales~

但唔知點解會抽咗比訊訊影相...

事但la~~

價錢係sales price~^^~

咁著落佢都幾cute ar~~

doggy pattern 白色+直條裙 背心op~~~




裙形都ok ar~~ 不錯的~~

$160 wor~^^~ 仲想點~~~~ haha~




































今日有款外套~~

其實香港太熱...

搵外套我主力都想搵d係"遮肉"作用o既外套款~~

最緊要遮到又唔熱~~

2色入~~~

暗直紋 粒粒線仔 半透款 長外套~~

杏色~~~

我其實鍾意杏色多d~

因為我較多衫都係可以夾到杏色~~



























黑色~

但批發小姐話呢隻色先係best seller... 仲奇怪我點解拎杏色...

乜我好怪咩....????






































今日仲有款半裙~~

牛仔橡筋腰半裙~~ 都易襯ar~^^~

起碼我都襯到唔少款~~~

而且橡筋腰最就得人~~~



















3 則留言:

  1. 雅恩媽咪,牛仔中袖加膊位喱士花那件啱不啱我,如啱,預留一件,多少錢?

    回覆刪除
  2. 請問"pointelle allover 扇形闊袖"呢件幾錢??仲有冇貨呢??

    回覆刪除