2014年5月7日 星期三

holiday week



明明人地係叫HOLIDAY MOOD~

而我就叫hOLIDAY WEEK~

正因為... 呢2個星期好似成日有假放咁~

放到人傻下傻下咁...

同埋, 媽媽節在即, 有太多飯局...

呢幾日都要提早收鋪... >.<



再唻再唻~

我呢~ 同訊訊會o係10-14號呢5日不在香港~

放個short break~

所以... 真係好holiday week ga~



要留意ar~~ 取貨安排, 呢2日會通知大家

睇下大家想extend到15號打後先拎, 定係呢個星期拿拿林拎咗佢~~~









今日o既blog~^^~ 好開心~~

都叫做半準時ar~~ haha~~~



carry fm korea~

白色雪紡 格網collar + shoulder 中袖款散尾裙op~

睇相^^~ my cup of tea~~~




要自行打底la~~~






衫形不錯~~~~

不過我無熨佢呢... 可能有小小影響~~~~ haha~~































carry fm korea~

2色入~~~

super a-line 中袖(泡泡袖) 圓凯裙op~~~

黑色~~




我叫佢做super a-line~ 搞鬼~~

因為裙形好散~~~~

而且尺寸都幾闊~ 有肉地o既女仔絕對諗得過~~~~



















白色~~~









而白色我就自己加咗條腰繩~




我知道有朋友唔鍾意太loose~~ even a-line都唔like~

所以加咗條腰繩~~~ 線條會出返唻~~

而效果仲幾好~

























以為佢唔太長~ 但足夠做one piece la~

日牌釘閃石+珠仔 短袖 灰色棉質 op~~




causal得唻又有d野睇麻~^^~







衫身唔貼ar~ 仲帶小小a-line~^^~




其實我深信... 日牌野真係唔會太細件~~~

EVEN日本妹細細粒... 但都著到大大件咁~~~






















CARRY FM KOREA~

抵AAAAARRRRRRR~!!!!!!!!

藍底花花雞翼袖長TEE~~

單色~~

個PATTERN + CUTTING都OK GA~~




最緊要襯衫OK MA~ 同埋抵AR~~~



















爭D唔記得^^

今日有件外套~~

呢件韓仔LACE 手袖+後幅 拼線仔外套~

其實純粹用唻遮下肉仔~~~

一睇就知~~~








最緊要白色外套啱夏天~ 又唔會太熱麻~~~

CUTTING仲唔肥~~~~~






長身小小o既外套有效拉長身形ga~^^~

























斷碼韓國鞋一對~~~~

haha~ 話就話係37~ 但其實偏細ar~

for SIZE 36~~

銀色閃閃RIBBON婆仔鞋~~

幾靚AR~

$190 呢個價抵LA^^














我今日會提早5:15PM就收鋪la~~
明日見^^~

1 則留言: