2014年5月21日 星期三

今日遲太多鳥~

 


今日都係按原本時間出門口...

但搞搞下...

why so late....

>.<"

唔緊要la~ 安慰自己~ 大家可以當放工後娛樂~

睇blog可以輕鬆d~



講起輕鬆~

某某blog友話睇tansy blog最容易放鬆, 點知佢老公答咗句...

你就放鬆咗, 我就緊張咗...

皆因... 又買衫~

聽到我kaka笑~



橫掂都遲咗~

算lu~ 放輕鬆d~

無所謂la~~ 可以慢慢寫~^^~









我明日會放假一日~^^~

去剪髮~ hee~~ 終於可以搞下自己d頭髮~

所以大家記得~~

明日星期四唔好過唻la~~

要等到星期5~^^~













日牌 ribbon shoulder 杏色 散腰短袖op~

以為無乜特別~

特別就o係個膞位ribbon~




可以有小小性感ga~~

如果將個袖位拉底d~

就變咗off shoulder la~~






對於我唻講, 偏大件咗小小~~

見到腰位其實好鬆~

有肉地o既女仔十分十分推介~~~




而且唔會太露肉~

散裙款幾好ar~~~











見到下圖嗎~?

可以拉低個膞~ 性感咗小小~^^~






















件款韓仔背心op~ 補完又補~

樣子pattern都不錯~

韓仔前幅lace + 後幅黑白直間 a-line vest op~~




衫身設計係A-LINE~

咁著上身絕對可以好收身~~~






後幅直條紋更加顯瘦~~~

































批發姐姐著住...

唔係佢著住, 我諗我唔會入~因為...

肥肥肉地o既佢...

著到好瘦~

韓仔出品~^^~

拉架棉 拼花花馬夾printed 短袖長tee~




算係長tee款~

留意到嗎~?

衫身2邊都係黑色~

所以我咪覺得批發姐姐好slim lor~~~

加分加分~^^~












衫身唔細件~



























日牌 車繡花花 a-line 連雪紡底 長衫~日

訂貨款~ 因為現貨我留咗比自己~~ wakakakaka~

我杯茶~~~




著上身好靚ar~~

車繡pattern perfect^^~




































夏天到~ 年年都大熱denim op~~

原因... 太太太太易著~ 太太太太易CARRY~~

日牌連腰帶 闊袖拼黃色手袖邊 DENIM OP~~






腰帶可以除~ 但... 我覺得加埋腰帶無咁悶~^^~






LIKE佢2邊有袋~~~































今日有款易襯o既fresh + candy tone 外套~

韓仔 baby blue 線仔拼透明間紗 長款中袖外套~

因為要啱返夏天o既顏色+物料~

所以隻料都係涼陣陣~~~












顏色討好~ 易襯~

仲想點~^^~












好多人想搵外套~ 真心推介~~

不過呢... 現貨太係太多~~

可能要訂~^^~













最後~ 再講多次~

星期四放假一天~~~~~

1 則留言: