2014年5月27日 星期二

一個半月的等待 ~ KOREA ROUND 1



話時話...

距離對上一次飛, 都有一個半月LA~

的確~ 今轉等得有點耐咗...

懶咗...?

唔係LA...

係唔知訂機票果時... 諗緊乜呢...?

訂到咁遲先飛過唻~

haha~ 我都唔明白...



不過咁呢~

等耐小小~ 等大家回氣小小~

同時我都可以抖耐小小~

咁咪仲好~^^~



今個月唻到...

學多咗樣野...

真係服咗韓國人貪靚o既性格...

原來佢地依家出咗隻"美白針"o既野...

完全係打針咁, 打落自己個身到...

又話可以美白之餘, 仲可以強身健體... (話預防呢樣, 預防果樣... 好似話對個"肺"好...)

仲話依家個個女明星都有打, 如果唔係, 點會素顏上鏡都可以咁白滑...

er....

有d女仔仲自己幫自己打針... 聽落有點亂唻lor....

打針咁打入自己o既body...

嗯... 比我... 就唔多敢....

韓國啊韓國...

點解你地d"美容"資訊可以咁"強勁"ga...

我真係不敢恭維......











嗯... 成本一路向上漲...

全因為兌換率捷捷上升...

一次比一次高...

嗯...

我頭都大...

價錢又唔可以同以性相差太遠...

煩屎人.....

有咩方法可以減輕成本ga..........













搵op... 搵op...

我好想搵多d op...

但呢...

唔知o係咪今個season興襯bottom呢...

眼見呢... d op好似好少咁....

搵到件靚o既... 就要快快手入貨~



只可以話實物仲靚~

壓褶散裙 車花邊裝飾 背心op~

黑色單色~~

好好好好好少會入黑色op~ 通常都係白色多~

但呢件黑色op好靚呢~~







有內里~ 防透~^^~

話佢係散裙~ 其實都可以話佢係a-line~

而且唔貼身~~





散得唻好靚呢~

唔駛熨~ 加分加分~~

洗完已經順其自然咁有壓褶紋~~ so nice~~





好彩依家夏天衫輕d, 可以減返小小costing...

我真係想賣得平平平平平d ga~~~~



同埋呢~ 順提一點~
可能佢做咗壓褶~ 尺寸可以闊身d~

無我想像中咁細件~~ 仲有尺寸鬆動~~





















灰色大熱~^^~

我都會留比自己~

hee~~~~ 其實4月份韓國trip已經有入手~

灰色係最多人想訂~

今個trip唻la~ 訂la訂la~~~

勾花手臂邊 off shoulder 灰色棉質 長tee~







勾花邊靚呢~









其實呢類tee一定要鬆鬆地先好睇~

反而如果細件+貼身...

效果就會變咗另一樣野~~





必留必留~^^~





話時話~ 今年灰色衫都幾多wor~~

haha~~~~

















好掙扎...

好幾個blog友仔都叫我搵香水樽vest top...

好掙扎... 到底搵拉架棉... (平d)

定搵雪紡... (貴d)



反正雪紡未搵到, 見到件棉質~

就先入手la~~



floral香水樽朾珠 拉架棉 雞翼袖tee~

2色入~~

黑色~

隻料有大大彈性~

感覺女性d~^^~

合符線條o既cutting~


好彩都仲有鬆位~~ haha~~~













留意睇ar~

有釘珍珠ga~^^~








白色~~~










求其快靚正~~~~



白色要打底ar~~~

















想搵件sharp小小o既op~

尺寸要適中~

又要有款~

顏色最緊要靚~~

雪紡+lace inner vest op~~

2色入~~

個description好似簡單咗d...

haha~~ 我技窮la~~~~

西瓜紅~~





真係100%比呢隻色吸引~

成日都係淡色系~~

唻返件好似玫紅色咁o既color tone la~~

summer summer hot hot summer~~~



睇下~底果層係lace~~

面果面係雪紡~

配晒色~~

衫身係a-line~

其實覺得佢闊, 可以自己加腰繩仔~~



其實好有層次感~~

啊~~~~ 講漏咗~~

佢個膞頭都係用咗lace造ga~^^~













仲有白色~~~











haha~~ 白色... 多清純呢~~~~

果然顏色唔同~ 效果爭好多~^^~

好難揀~~





















代blog友仔搵~^^~

幾何rabbit pattern 飛袖 top~~

2色入~

十分韓國kawaii 但又配合咗恤衫o既material~

呢個組合我都幾like~~~

粉紅~



呢個兔兔都幾可愛~

又唔會太誇張~~~



我tuck in咗~

效果可以突出d~~













仲有黑色~~

slim d^^~





其實絕對可以唔tuck in ga~

感覺隨意d~

而且衫身唔太細件~

所以好易carry~~





















又係代blog友仔搵~^^~

monica j出品~

blog友仔話必屬佳品~ (reli~?)

始終, 有買開monica j o既op~ 都會愛上佢~~

cutting好~ pattern靚~ 用料佳~

可惜係街外太貴...

好似話呢件op出面見到$5xx~

其實... 出面鋪有出面o既壓力麻...

依家租金貴... 人工又高... 有咩係平啊...

唉...

好彩我得自己一個人~ (不過又係做屎自己....)

$320 呢個價錢~ 我定o既呢個價錢...

我覺得十分合理~ ^^~





monica j 點點藍布質 upper chest拼勾花lace vest 收腰散裙op~



的確~~~ 用料靚~

cutting靚~

一試上身~ 都好好好fit~~~

must must must buy item~~

成日聽到d客話買呢個brand o既op都係為咗去飲...

其實... 夏天到~ 著vest op好閒姐~^^~

最緊要靚麻~~~



























眼見韓國好好好好好好興領邊有個大ribbon~

心諗... 入返件試下都好~~

不過最緊要靚~~

第一次試~~ 效果幾好ar~~

領邊ribbon (可拆) 暗紋lace baby blue vest top~~~



貴... 貴.......

可以拍得住一件op~~

但佢隻料又好特別wor~

close up睇就知la~~~





我就係鍾意領邊o既ribbon~^^~

其實唔鍾意都可以拆走~~~ 但特色之一麻~



底色係白色~

面層就係淺粉藍~

顏色好soft~~~







可能布料罕見~ 所以定價好貴.........

















causal causal causal~~

成日比客投訴...

我好人難做...

太causal, 又話過分

太elegant, 又話難carry

有時尺寸細d, 又話款靚但唔啱著

尺寸大件d呢, 又話我唔遷就佢

以上呢d說話... 耐唔耐就會接收~

所以...

點解每篇blog都一定要post唔同類型o既衫呢~~~

希望每樣都啱你地麻~~~

今季o既花花tee其實靚太多~

比起以往真係好好多~

諗起上年d花花類top~ 好多都太"女人"~

今季好la~^^~ young得唻有花~ 易著好多~~

花花floral printed 闊袖tee~

2色入~ 灰色~~





隻料舒服幾薄~ 但完全唔駛煩打底~

正呢~~

(價錢都好正~^^~)













仲有黑色~

黑色永遠都係顯瘦d~^^~























今日條短褲其實係入比自己~

好想好想有條白色o既靚短褲~

所以入咗返唻呢~

又要相對入返d top款~

正如我所講... 今季好鬼多top款呢~~

(op真係少咗...)

所以~ 諗下襯衫la~~ 唔好咁懶la~~~~

飛飛袖 plain color 中摺車線 top~~

2色入~

粉紅~~

我已經留咗粉紅色~~ wakakakakaka~~~





實物隻料靚太多~

係果種... 高貴高貴果種料子呢~~

你地明唔明我講乜啊... >.<"





而且夾位有防走光o既仚位~~~ 唔錯~~











close up~ 睇得到隻materials嗎~?







白色~~~

其實仲有黑色~~~~









咁樣白+白~

效果好似著咗jumpsuit咁~

反而又型型地wor~~~~





















推介~ 今日o既短褲~

super修腰~ pat pat個型感覺十分良好~~

wakakaka~

有時揀短褲好緊要係shape~~

無女仔想著到變咗個巨pat~



size分為S / M~

我著緊SIZE S (腰24.5"-25.5" ; PAT37"-38")

SIZE M (腰26.5"-27" ; PAT 39"-40")





























仲有牛仔褲~^^~

淺色刷白洗水窄牛~

留意有輕微o既爛牛feel~











價錢希望都係平la~^^~

我知道坊間好多洗水牛仔褲都超過3-5佰不等~

因為洗水效果真係要特別程序先做到~~

所以我都希望價錢keep住o係二百頭la~

大家買果時, 都可以比錢比得輕鬆d~~~



尺寸由25" - 30"~

我今日著26" (其實點講好呢... 我著26"啱啱好, 但覺得迫d~ 但著27" 又好似鬆咗小小咁~)















而最尾呢件外套...

係完全唔記得要影相...

失敗.....

2色入~ 薄料線仔 後幅拼lace 3/4長袖 外套~

粉色~~

都係扣鈕款~

但只係後幅加咗lace綁帶~~

效果不錯ga~~~



















黑色... 完全醒唔起要影相已經收埋咗~~~








 

一如以往呢~^^~
我依家瞓覺la~
大約o係1-2pm會覆大家~~
whats app / fb inbox / email me la~~~~~~
enjoy the 1st round la~~~~~~~





2 則留言:

  1. Hi , How much for the necklace (Tenth picture)?

    回覆刪除
  2. Hi , How much for the necklace (Tenth picture)?

    回覆刪除