2014年5月19日 星期一

西遊記真的不好看嗎~?




西遊記真的不好看嗎~?



其實呢個SUBJECT已經想講好耐

無意為大陸製作o既劇集做辯護~

但除咗佢地o既化妝較為膠之外, 打鬥較為誇張之外, 其實都無乜唔好ar~

其實我同訊訊由頭到尾, 都只係睇咗3-4集~

但開住鋪都聽到有d學生行街講, 西遊記乜乜乜~

見到有d小學生直情要追住睇~ 話好好睇~

諗深一層, 我細個果時都有睇過大陸版本o既西遊記~

記憶所及, 仲睇到津津入味~



西遊記想表達o既其實仲有好多

睇到劇中乜野係正確, 乜野係過錯~

仲會學到某d深層意義~

想表達o既其實有好多正面o既meaning~

或者唔係符合依家市場需要

但, 教育意義其實係存在ga~

試過睇完一集, 我同訊訊都o係到討論, 到底"對與錯" + "道德觀"~

的確, 係值得深究~



其實依家真正o既好電視劇已經愈唻愈少

因為我地觀眾o既口味不停咁轉變~

有時諗諗下, 會唔會因為時代o既變化, 更新太快, 而令到依家我地o既價值觀已經唔同咗?



並唔係話與時並進唔好, 不過有時變得太快, 我地內心所需要o既到底係咩呢?





講完我想講o既~ 如果太悶~ haha~ 真係對不起~~

下次講第二d~~~









今日好夏天~ 天氣太過熱~

悶熱到不得之了~

太過份~

所以我今日著咗背心款op~

推介呢個款~^^~

日牌 荷葉領 杏色拼寶藍散裙 格網質 無袖op~~



cutting要講講~

後腰做咗橡筋腰~ 唔會太貼身~

但就會有助收返腰形~~~






其實都有小小似假2件~^^~

組合得好好~






都係果句~ 因為後腰加咗橡筋~ 側身睇好SLIM~~






有內里~^^~ 請放心~~






又唔會太過短身~~ 推介AR~~~~~~!!!






























今日仲有款靚OP~~

FOR有肉地o既美女呢~ 好啱~~~

其實cream burlee o既op一向都啱OL~~

而且我SET o既價錢同上年都差唔多... 所以絕對抵買~~~



日牌 假2件 花花lace短袖top + 雪紡散裙op~~

全件有內里~

2色入~

天藍色~~





帶點sky blue o既感覺~ summer feel ar~~~




好twin set feel ga~

全件內內里~ 完全唔駛再煩打底~~~




遮埋手臂肉~~ 加分~~






















仲有淡粉色~

好清好淡o既soft pink~~






效果清d~^^~

都係果句~ 呢件野啱晒唔想煩襯衫o既女仔~~

一件過~~ 搞掂~~~





































韓仔 暗紋花花 短袖 散腰top~~

白色~ last one~~~~









































日牌 假2件 layers 花花領 雪紡開叉 小袖op~~

白色+寶藍底~~~




仚住手臂小小肉~~

仲有立體花花領~







簡單款o既op~~ 呢件都算不錯la~^^~




























可以做打底~ 又可以單著o既日牌假恤衫釘珠領 + 白色棉質vest top~~~

睇相la~

始終... 夏天太熱... 單一件啱啱好~~~




單著已經可以la~

因為呢件vest top足夠"靚"~~ haha~










仲有埋恤衫腳~~~



























今日仲有條短褲~

不過短碼得返size s~

我試過上身~ 我著size s fit~

腰尺寸係28" (中低腰)


洗水淺牛仔花邊腳短褲~~~

日牌ga^^~



last one lu~^^~







2 則留言:

  1. 荷葉領 杏色拼寶藍散裙 格網質 無袖op~~
    幾錢,請問可以點交收?
    umumum 係未要好似你咁瘦先著得好睇。😃

    回覆刪除
  2. 日牌假恤衫釘珠領 + 白色棉質vest top how much?

    回覆刪除