2014年5月20日 星期二

儲儲儲儲MILES

 


之前太忙... 一心想計下自己張信用卡o既積分結餘...

再睇下ASIA MILES有幾多里數...


尋晚終於計咗...

WA... 一計... 一睇...

原來都已經有將近15萬分...

比我想像中仲要多... (有超級驚喜啊~)

嗯...

嗯... 十幾萬分... 可以做d咩呢...?

其實之前都有諗, 可以同訊訊去一轉歐洲?

定係去第二到?不過...


訊訊其實麻麻地歐洲... 得我自己一個人o係到假想...  一.一"






點解可以有咁多分...?

ER... 其實我都唔知...

其實, 之前已經換過2次去日本o既機票, 即係都換咗過120,000 miles~

估唔到... 一年幾之後... 咁強勁...

訊訊提議去日本...

又日本... ?


其實... 都有d悶悶地... (何況日本2個人只係用6萬... 咁仲有8萬幾里... 我又唔想咁wor... )

不如諗下第二d地方la~~~


歐洲歐洲歐洲歐洲歐洲~~~

年講好咗的歐洲trip... 希望可以實行la~~~~






嗯... 我都有2個儲分之道...

就係, 每次都係搭cx去韓國入貨, 搭cx可以儲多d miles~

仲有, 我絕對支持海外簽帳~ 多d積分 = 多d miles~


如果唔計以上2個... 咁就只可以話... 我地買得野多... >.<" 

信用卡用到盡, 儲多d分...















唻LA~^^~

睇衫仔LA~~~

仲有少量現貨~~

其實補完又補...

不過~ 最大原因都係因為...

真係平, 真係幾靚~

夏天著VERY GOOD GA~

$155~ 你仲想點~^^~

韓仔黃色LACE ALLOVER 雞翼袖 連內里TOP~




效果不錯~

其實我一路都無正正經經咁將佢post上blog~

呢個on sales o既價錢~ 吸引吸引~^^~








我著上身, 都唔會太貼身~

其實唔算太細件~ 何況有彈性~~
































日牌雪紡衫身 + 車繡中袖 白色top~

全件有內里~

領邊仲有釘珠仔~




靚~^^~ 不過已經轉咗label la~~

唔知以前係乜乜乜牌子呢~?




手工+cutting都好好~































啱啱上星期o係大阪返唻~ 見到好多日本妹都著呢類牛仔裙~

入面要襯件top~ 再加件牛仔outer op類~

其實韓國都興~ 不過韓國就boylish d~ 無日本咁女仔~

洗水牛仔 deep v 收腰散裙 sleeveless op~

2色入~

呢隻係深色~~




我加咗樓上件白色top著o係底~

效果不錯呢~

其實又唔難襯wor~

不論tee~ or 雪紡衫都ok~




收腰位o既cutting做得好好~~~






之後, 我轉咗件黑色lace衫~ 又夾到~^^~




















仲有淺色洗水牛仔~

效果感覺又好似唔同咗~~




更加summer~

淺色我襯咗背心tee~







諗緊留唔留比自己好呢~~~?

放假著好nice ar!!!!!
















點解收得咁靚~

原因後腰加咗拉鍊~^^~


















韓仔 LACE SHOULDER 拼淨色 TOP~~~

原本諗住放佢o係減價星期四~

但諗下... 星期四我可能會放假...

咁就今日POST LA~~

$160 韓仔TOP~

抵嗎~?

>.<






個LASHES LACE好靚GA~

膞頭位o既位置+高度啱啱好~~~




而且唔細件~~

又唔短身~~ 仚咗半個PAT PAT~

























日牌 通花 拼布裙 背心OP~

簡單D~ 睇相~

我知道呢種OP係著得最靚~

A-LINE ga~~




close up睇下~~




靚嗎~^^~

































今日條短褲~~~

得返size m~ (我著size s...)

中高腰位度 腰闊30"

pat 闊 38"


後腰拉鍊~ 個shape會著到靚靚~

夏天麻~~ 何況呢隻色... 我1年4季都襯到衫~

推介~^^~
















2 則留言: