2014年2月17日 星期一

開工大吉+新年報告

終於都開工大大大大大大大吉LA~~
等得太耐la~ 所以今日要打長小小~~ haha~~ 耐心d, 比d時間我la~^^~
 
 
無法無法... 因為要返鄉下~~~
呢5日廈門trip令我感受到...
我地o既祖國係幾咁發達~
條街係有幾多名車~
d野食可以有幾咁貴~
條街可以變到唔認得~ (雖然我都唔係好認路...)
只係3年姐... 我都係隔咗3年姐...
點解變化咁大...
搞到我成個人好似好outdate ar~~~~~~~
返到唻hk, 都係覺得hk好~
野食好味~ 買野都唔算貴~ (大陸有d仲貴...)
 
haha~ 呢個假期睇咗2套電影~
打咗1次羽毛球~ (好似好健康~ 點知打完一粒鐘o既羽毛球... 之後狂食薯片...)
原本仲諗住做gym...
但敵不過"lazy"~ haha~~~
每日都只係食+瞓~
所以呢2個幾星期我肥咗唔少~
塊面圓咗~^^~ hee~~~~~
 
blog友仔們~ 你地新年悶唔悶呢~^^~
其實我唔駛開工~
大部份時間o係屋企都係追劇~
好睇o既包括有大陸制作o既"爸爸去哪兒"
睇到我同訊訊欲罷不能~~~
推介推介~~
好似真人show o既形式o既拍攝明星爸爸同小朋友o既旅行經過~
d小朋友真係好好好可愛~
search一下"爸爸去哪兒"~ 包你大愛~~~
 
 
 
 
開工大吉~
今日有實用one piece~
仲有依家啱~ 唻緊就算暖d都啱o既top~
仲有款易襯易著o既外套~~~
開始la~~~~~~ (我手痕咗好耐la~ 終於可以開工la~~)
 
 
 
L.F 粉間 7分袖 散裙 ONE PIECE~
原本有2隻色~ 不過另一隻色好快就無咗...
始終都係ORIGINAL LABEL... 所以好快就無晒貨~ 補唔到~~~~
 
 
 
著上身感覺不錯呢~~~~ 精神~ 顏色淡粉色~~~ 嗯~ 我至愛~^^~
 
 
唔會太窄~ 留意手臂位, 仲有鬆動位~
 
 
 
 
 
 

 
如果自己加條幼身BELT都會幾靚~^^~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
嗯~ 間條仔幾時都係大熱~
春裝又見到STRIPES LA~^^~
日牌花仔領 白底黑間 7分袖TOP~


我襯咗條好韓仔o既半裙~~
夾~!
haha~ 其實襯咩都ok o既~ 間條仔o既top~~~~
 
 
 


其實永遠最易襯o既就會係著得最多上身o既一件"must have item"~
 
 
 







mysty woman light purple 燈籠袖(闊袖) knit top~
以為好厚~?
no la~ 其實唔係保暖料~~
都係春裝~^^~
靚在個顏色~~~
因為係original label~ 所以只得一件....
 
 


其實仲可以襯紗裙~^^~ 一樣靚~~~
 


衫身短小小~ 都可以襯高腰褲~~
 
 
 
 








仿韓仔o既刺繡花花米色半裙~
後腰係橡筋腰~~~~~
 
 


有內里~ 唔透~~~~
推介~!
因為春裝啱晒~ 可以襯好多top~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
又係LF~
今年似乎好多TOP類~~
眼見好多韓仔都係襯半裙多~~~
L.F 花花 (米色底) 衛衣料小闊袖TOP~ 


我襯咗紗裙~
想CAUSAL D~ 求其著LA~~~~~
完全唔駛煩o既一款top~~
最緊舒服~^^~
 
 
 
 
 
 






講漏咗~
襯底o既紗裙其實係裙仔唻ga~ 方便好多呢~~
可以襯op~ or 當下身著~
一物2得~~~
 
 
2層紗+內里褲仔~ 有花邊~^^~







mustard yellow 日牌 可拆除花邊領 實色雪紡 長袖 +百摺裙one piece~~ 


邊個話黃色著得唔好睇~?
眼見不論韓國or日本出o既春裝都有大量o既黃色存在呢~~~
 


個領可以拆走ga~^^~ 不過最靚係個領~ 我唔捨得拆~~~
 


著上身感覺~ size偏闊~~~
有肉地o既女仔著會好ok~ 仲會著得幾slim tim~~~
 
 
 
 
 


雖說雪紡實色~ 但都加咗內里~ 更安心~~
 







今日有款好好好易著好易襯o既黑色pointelle knit 長款外套~~
型型地~ 有個人特色~ 外套邊有絮絮邊~~
不論襯咩色都好ok wor~
最緊要~~~ 黑色~ look more slim ma~~ hohhoho~~
 
 


睇清楚d~~~
 
 
 
 
 
 


春天其實好多時都靠外套~~ 我明我明wor~^^~
所以買多幾款外套傍身la~~
包安全~~~~
 

3 則留言:

  1. How much for 日牌花仔領 白底黑間 7分袖TOP & 仿韓仔o既刺繡花花米色半裙?

    回覆刪除
  2. L.F 花花 (米色底) 衛衣料小闊袖TOP how much?

    回覆刪除