2014年2月26日 星期三

瘦腿LEGGING星期5截單LA~

大家要注意LA~~
瘦腿LEGGING星期5截單LA~
據韓國agent講, legging出埋最後1-2批就會停~
所以我就定咗o係今個星期五, 方便我計好數後~ 星期日飛到過去就可以入貨比大家~^^~
 
p.s. 所以要留意ar~ 要入數o既朋友仔記得星期5前入好數再話我知la~~~~
 
 
 
 
今次飛韓國~ 隔咗接近3個月~
我同訊訊講... 有點掛住韓燒 同埋佢地o既炒雞~~
wakakakakaka~
你地知麻... 之前可能去得太密...
去到果到食唻食去都係食果幾間... 食到我同訊訊無晒胃口...
一諗起要食燒肉or石頭窩飯... 其實好抗拒... (果時仲特別掛住香港o既叉燒飯...)
你地會話... 咁點解唔出去搵下第二d韓國美食~??
只可以話... 我地真係好好好好忙...
大多時間只可以留o係酒店 (有wifi ma) 覆whats app, inbox, 仲要計下訂單, 計下訂貨o既野...
仲邊得閒出去搵野食ar..... 一.一"
所以, 今次真係正la~~
久違o既韓國美食~~ 我地唻la~~~~~~~~ yeah~~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 春天到la~~~
開始暖開始熱~ feel到d衫開始唔啱~ wakakakaka~
要絕對入返d春裝la~~~~
 
日牌雪紡 長袖白色 前幅衫身勾花pattern op~
要留意一樣野~
絕對加分~!
因為全件one piece都有棉質o既內里~
連手袖位都有~~~
唔怕清涼會冷親~~~~ 

 
close up睇下~~
唔差呢~~~
如果講埋個價錢比大家知~
等大家仲開心ar~~~~~~
$180~ happy price ma~~~~~~
d野愈唻愈貴~ 無法子...
咩都加麻........
呢個價錢真係反通脹la~~~!!!!
 
 
 
 
 

 
liz lisa ga^^~ 抵la~~~~!!
 
 

 
 
 
 
 
 
on sales la~~~
帶小小輕微o既性感~^^~
繡橙色 cable knit 小露膞 鬆身knit top~~~ 

 
留意我自己加咗件底裙ga~~~~ 另外一件野唻ga~~~
 

 
個膞頭有小小性感呢~^^~ hee~~~~ 呢種不經意o既feel唔錯呢~~
 
 
 
其實衫身偏鬆~ 呈a-line~~~~
所以有肉地o既朋友仔都ok~~~
繡橙色感覺都幾fresh~ 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
春天到~
我見呢件op~ 如果加西裝褸會幾靚~
因為見日本雜誌都有呢d款~
causal簡單o既sleeveless op~ 但永遠最好著~~~
日牌 粗間棉質 收腰 散裙vest op~~~
 

後腰有小小橡筋彈性~~~
其實呢件op都唔會太細件~~~
 
 

 
雖然係棉質~ 但屬於較挺身~ 唔係薄料~~~~ 所以著上身就唔會貼肉~~
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
今日有件勾花outer~
highy recommend ar!!!!!!
因為超靚~~ 要著上身先知有幾靚呢~^^~
日牌全件勾花allover 長款outer~~
睇唔清~?
留意~~ 只係單一件outer~
里面果件我自己襯ga~~~~
 

 
睇得清楚點麻~?
全件勾花~~~ 靚ar~~~~ 如果補到, 我都會留比自己~
今年lace類, 勾花類都係super super hit!!!!
 

 
花邊衫腳都好靚ga~~~~
 
 

 
衫身偏鬆ga~ even我入面著住件鬆身o既底裙都完全無問題~~~~
 

 
 
再睇下~ 我襯咗件粗間背心op~~
又夾到~~ 呢種crossover完全係另一種feeling~
 

 
感覺真的很好呢~~~~~~~

 
春天must buy o既一款~^^~ hohohoho~~~
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
好la~ 今日件打底~~
又唻介紹下~~
始終不論春天~ 夏季~ or秋裝~~
呢3個season, o係香港o既天氣溫度唻講~
要有幾件打底衫作陣先夠~~~~
日牌吊帶可較長短 米色通花pattern 層擺腳 底裙~~~
 
 
 

 
今日好多衫都係加咗佢襯~ 方便麻~~^^~
 
 
 
加件外套~~ 都可以ar~~~~
 
日牌F.L 淡粉色前短後長拼雪紡BACK PANEL 長袖可摺袖 外套~~~
可惜MAIN LABEL已經CUT咗~~~
但始終係牌子野~^^~

 
易襯易著~
顏色感覺都好SOFT~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
LAST ONE~^^~
真係得一套~
2件套~ 面LACE TOP + 底條子勾花腳長袖TEE~~
2件一套~ 抵好多~~~~
 

 
2件襯好當然唔駛煩~~~
 其實LACE面衫好易襯~~~ 除咗襯TEE之外, 都可以試下襯其他OP~~~
 
 
 
 


不過~ 最重要我想講件間條TEE~~
春天唔少得呢類勾花腳o既tee~~~
真係好好著呢~~~~~~~~ 可以打底or單著~~~~
 
 
 
 
 
 

24 則留言:

  1. 想問橙色top幾錢?
    另想要第一件白色勾花op
    Thx~

    回覆刪除
  2. how much for the 粗間棉質op?
    thx

    回覆刪除
  3. 米色打底裙 $? 有冇其他color?

    回覆刪除
  4. 我想問outer勾花幾錢呀?

    回覆刪除
  5. How to buy legging ', bank account no is ? Tks

    回覆刪除
    回覆
    1. LEGGING 50% DEPOSIT PLS~
      HSBC#543-200-281-001
      PLS SEND ME A BANK SLIP AFTER BANK In LA~~
      EMAIL: TANSY_CHEUNG@YAHOO.COM.HK
      ORDER CUT OFF DATE: 28 FEB THIS FRIDAY~~~

      刪除
  6. 橙色cable knit how much?

    回覆刪除
  7. 想要第一件勾花op

    回覆刪除
    回覆
    1. $180
      $90 DEPOSIT PLS~ ORDER CUT OFF BY THIS FRIDAY
      HSBC#543-200-281-001
      PLS SEND ME A BANK SLIP AFTER BANK In LA~~
      EMAIL: TANSY_CHEUNG@YAHOO.COM.HK
      THANKS ORDER~

      刪除
  8. 想要第一件勾花op

    回覆刪除
  9. 想要1件日牌全件勾花allover 長款outer,how much?

    回覆刪除
  10. How much of legging?

    回覆刪除
  11. 想要第一件白色勾花OP
    訂貨資料?

    回覆刪除
  12. 如訂貨,取貨要到元朗店嗎?

    回覆刪除
  13. 我想訂黑白間條裙,仲有貨嗎?

    回覆刪除
  14. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  15. Tansy,我想問件白色勾花top還有沒有存貨啊? thx

    回覆刪除