2014年2月14日 星期五

New start 2014 JAPAN trip ~ 7th day 北海道→東京

 
呢個trip仲有下半場~^^~
我地要往東京出發去~~~
但... 我地發覺咗一件事...
就係.... 未出發東京, d行理已經full晒~~~ haha~~~~



由札幌轉機去東京羽田~ 搭日航~
 
其實一去到內陸線~ check in 連寄行理, 再行埋入候機室...
都只係10mins搞掂~~
 
 
候機室係無咩野睇~ 所以, 可以o係未入閘前行多2轉~~~
 
出面仲多d野買ar~~~~~~

 
 
今個trip又要食雪糕~^^~
真係好rich & creamy呢~~~~




同埋買咗盒成日無貨o既薯仔三兄弟~~~~




由於轉機o係東京羽田~
可以o係北海道機場內先買票先~
羽田有2種trains到達市區~
2種價錢相約~ (除咗假日, 星期六日monorail會做promotion平d~)




第三次去東京~~
每次都係住池袋~~
去池袋要o係濱松町到轉jr~~






之後, 無所事事o係機場到睇下野~~~~




由於唔係國際線~ 所有貨品都係tax in ga~~~





估唔到....
由北海道飛往東京o既飛機會咁吉...
大約只係坐咗6-7成滿~~

呢個咩唻ga... 其實我搭咁多次都未見過~ gaga~ 原來係耳塞~~~~~







大約1小時多d o既航班~ (無飛機餐提供, 只得飲品)
落到機後, 好順暢~~~~ 極速拎行理~~~




嗯... 的確如報章所講...
唔知o係咪太多大陸人去日本呢~ (你都知佢地幾強ga la~)
以前覺得東京d人都好和藹可親~
今轉呢個trip感覺有點唔同la~~~


大約用咗45mins搭車+轉車+行路, 就去到池袋~~~




個肚餓到不得了~
一朝早起身到依家都無乜食過野~~~~


拿拿林去松屋食個牛肉飯~~~
 


講返點解覺得日本人冷漠咗...
大多o既日本人都已經無以前咁客氣和睦~
even連sales人員都係~
唔知o係咪東京先係咁呢~? (北海道無野ga bor)



自助售賣機~~~~




肚餓到屎la~~~~~~




訊訊o既雙拼~~~ 一如以往~ 好味~




我係extra燒+燒汁~~ 正ar~~~~




連續2次都係住the B~
由於真係太方便~ 距離JR只有3-4分鐘~
不過今次訂o既房就比以往訂大咗~~~
價錢大約係$760/晚~~
如果住semi double好似只係$630左右~~~



有幾大呢~ 放到3件行理~ 仲有spare空間~~





 比起東京其他房~ 真係大好多~~~




東京其實可以寫少d~~
記得嗎~? 我o係呢個trip o既後期post過2-3轉o既代購衫~
就係襯行街時間幫大家入貨~~~~




第一晚o係池袋~ 只係不停咁行街~~~



tobu, seibu, LUMINE, SUNSHINE CITY, PARCO... 講得出o既都行晒~
 




我地之後行到攰~
搵到tobu頂樓做緊北海道食品展~~~
正ar~~~因為行到好攰~ 所以就買咗d野返酒店食~~~





有即叫即整o既魚生飯~
價錢又唔貴wor~ 大約14xx-19xx yen~~~





仲有即炸o既薯餅~ 好味啊~^^~
北海道薯仔正ar~~~!
 





之後又買咗燒豚肉便當~ 又係即叫即燒~ 香噴噴~~~





開餐la~^^~
正ar~~~~





除咗對鞋係我o既之外, 無一樣有我份....!!!!!!!!!!







到咗10點幾~ 可以出去再行過~
東京好就好在就算夜媽媽都仲有野行~~~
池袋夾公仔o既鋪頭有4-5間~~~
已經無以前咁易夾~ 但當然都唔算太難夾得中~~




see~~ 我地1700yen o既成果~
有kitty~ 仲有隻三眼仔~~~~ 仲有隻老鼠仔比米米玩~





過咗12點算~?
放心wor~
有24小時超市行~ 近sunshine city附近, 大約行5mins就到o既seiyu supermarket~
有2層可以比你慢慢行~~~




買咗o係hk賣成十幾廿蚊個o既蘋果~~
呢到好似大約$8-10/個~~~




必買o既係咖啡粉+綠茶~~~ 每日必飲~~~






隻kitty幾可愛~^^~






夠la夠la~~
仲未夠~? 我同訊訊都係夜貓~~~
the b hotel後街已經有間一蘭~
24 小時營業o既佢地, 夜媽媽唔怕會餓親~~~
其實發覺好多旅遊書都無講池袋有間一蘭~~
所以要靠自己行多d, 搵多d~
 
 
 




開動~!!!!




正啊~~~~
夜媽媽食面唔駛同人逼~~~~



4 則留言:

  1. 好鐘意睇你D遊記,唉~~邊度可以搵返你大阪果D遊記~~我黎緊5月諗住去大阪~仲未有頭緒,想睇返你果D又無得睇~可惜~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. e~~~ 我5月都去wor~~ haha~~~
      我無save低ar.... yahoo果d已經無晒la~~
      你幾號去ar?我5月10ar~~~~

      刪除
  2. 咁你住邊呀?有間酒店係紅燈區果頭。平成千4蚊。我老公話唔揀><我帶住個b hea 遊咋!好羨慕你呀!

    回覆刪除