2014年2月8日 星期六

New start 2014 JAPAN trip ~ 4th day 函館

嗯...
數下數下... 原來呢個北海道trip係第7次日本遊~
屋企人問, 點解咁鍾意去日本~?
我回答過N次~ 但屋企人到底都唔明, 何解日本咁吸引可以去咁多次~?
可能佢地只係以為日本, 只係單單日本, 去一次已經足夠~
但其實, EVEN去咗咁多次, 但仲有好多地方未去過...
仲可以有第8次, 第9次, 第10次~
 
以前去日本, 會PREFER SHOPPING SHOPING SHOPPING~
但隨住年齡慢慢增加...
嗯... 會注重RELAX RELAX AND RELAX~
例如會想浸下溫泉, OR HEA下行下景點~
(何況... 我做邊行.... 真係唔駛成日去買野呢....)
係訊訊lor... 佢鍾意日本o既原因之一, 就係鍾意o係日本買衫, 買褲, 買袋...
一.一"
 
 
 
 
第四日~
要出發函館浸溫泉~
初初PLAN行程果時, 諗緊到底係十勝好~ 定係函館好..
行程計劃得唔算太成功...
其實最好o既scheudle應該如下:
札幌→登別→函館→東京
 
但我依家係:
札幌→函館→登別→札幌→東京
 
睇唔明~?
haha~ 最大原因, 我依家o既行程係走咗"回頭路"~
當初果程內陸機, 應該揀返o係函館到飛去東京, 咁就可以慳返三個幾鐘o既車程返返札幌~
至於金錢... 由於都係買JR PASS, 所以車費就無乜影響~
 
 
 
 
唔緊要LA~~~ 一切都已成定局~~~
玩得開心就算la~~~
 
出發去函館o既JR班次大約1.5-2小時先得一班~~
時間為9:18 / 10:50 / 12:22
嗯... 我地計過9點幾太早... 唔想行得太辛苦;
而12點幾去到又太晏... 到達函館成下午4點... (無咗成日...!)
所以就預約咗10:50AM o既jr~
由於係長途車, 所以所有班次都有"特等車廂"~ 期待到底咩叫特等車廂~?
 
 
 
距離10:50 JR仲有一個鐘, 朝早就出發去二条市場到食魚生飯~
 
←見到好多白鴿聚埋一齊取暖~~~
 
離酒店大約10MINS步程~
天氣唔算凍~ (大約負3度... 算好好好暖...)
 
朝早o既TV TOWER又有另一種感覺~

 
無咗夜晚o既浪漫~~
 





之前講過呢~
要o係北海道搵魚生飯係一件容易o既事~
差別只係價錢~
至於新鮮... 其實SO FAR 試過幾間, 都好新鮮~~~

聽朋友講, 二条市場到底都係做遊客生意居多~
而且旅遊書又講, 遊客可以o係到講到價~


 



要搵魚生飯... 基本10間餐廳, 9間都係...
無咗最出名o既丼茶屋, 反而揀咗間坐咗7成滿本地客o既餐廳~~
 


飲茶請自便~~~


可能主力做本地客... 其實d menu我地睇唔明~~~


只可以睇圖叫~~~
訊訊o既四色~~~
特別在蟹肉唔係腳位, 而係蟹身~~ 都係啖啖地, 但味道稍為有唔同~~



hohohohohohoho~~
我係海膽fans~
誇張咗d~? wakakakakakaka~~~~
我都覺~
成碗都係ar!!!
full晒~~~
正到不得了~
我到依家仲好掛住鮮甜無"舊"味o既北海道海膽~~
香港真係吃不到.... >.<"


唔係好記得幾錢...
大約都係2千幾yen/碗~~~


之後再睇下佢地o既市場~~ 較為清靜~~~~
 





好la~
呢個時候, o係酒店寄存2件行理~
只係收拾一個手提袋就可以出發函館~^^~
睇見好多遊客都帶1-2件行理去, unless你唔會再返返到札幌, 如果唔係, 會建議你放底行理o係酒店~~ 方便好多ga~~~

 



影下JR上o既stellar place~
同埋無行過o既大丸~~~


仲有ESTA~~ (多電器野, 啱男士行~)




到LA~ 到底咩係特等車廂呢~?
就係座位比business class仲要闊落~
而且一坐底就有靚女jr staff行埋唻問我地, 飲咩, 要唔要雜誌, 同埋問我地要唔要毛毯~
 


影唔到有幾闊落tim~
 


訊訊叫咗coffee~
初初以為要錢~ 但美女jr staff話係free of charge ga~~
而我就要咗橙汁~~~



爽啊~~
3個幾鐘~~ 瞓得好~ 坐得好~~~


而且唔會太多人吵住~~
呢種就係GREEN CAR = 特等車廂~


呢一日天氣好~~
經過o既景致都好靚~~~



去到函館都已經2:30pm~~~


點解話日本人英文好咗~?
除咗整體人o既應答好咗, 記得以前去d詢問處, or customer counter...
一問9唔知...
今時今日唔同晒~
事關函館o既地圖我地唔太識睇, 就去到JR o既觀光案內所到問~
佢好清楚咁回答到我地, 仲教埋我地點行, 點搭車, up coming幾點有車...etc~

期間, 我地原本plan咗夜晚會去搭覽車上山睇夜景, 佢仲比埋10% off o既coupon我地~~
十分十分醒~~~~~


因為距離下一班車仲有大約半小時~
見有時間, 可以去醫下肚~~

WAKO係一間購物商場, 原本諗住都可以行下街~
點知全棟大裝修~~
 




之前睇台灣BLOGGER話~ 去到函館一定要食呢間小丑漢堡包~~
於函館有5間分店~




話說佢上過電視, D明星仲大讚食過後太難忘~~~
不過, 咪以為佢係快餐, 因為所有野都係新鮮即叫即做~
預返10-15MINS時間~~~



2個包~ 2個野飲~
1145YEN~ 合理價錢~~~



CORN SOUP~~~
非一般即溶湯... 好味香甜... 正~^^~
雖然好熱~~ 但真係好好味~~~



D包到LA~
我個人其實麻麻地鍾意食漢堡包...


我點o既係no#1炸雞~
即係咁... 由於我個人麻麻like... 所以...
如果呢個包可以改寫我對漢堡包o既睇法...
佢真係好好好好好好強...!
事關佢真係好好好好好好好好好味~!!!!
crazy~~!!
講唔上係咩味... 酸酸地, 甜甜地, 咸咸地.... (o係咪頂我唔順呢~?)
haha~~ 呢個時候, 我諗起個台灣blogger點解一日要食2次... 食完仲想食...
就係咁解la~!!!



訊訊係basic o既漢堡牛~
都好味~^^~ 訊訊話佢夠juicy~~
而且有獨特個人風味~~~


招牌係咁ga~ 認住佢個小丑look la~~~~





之後~ 就搭巴士到溫泉街la~~
大約15mins車程~~
 
但因為我地book果間係偏遠小小, 而且比較古老自成一角o既漁火館~~
所以落咗車之後, 要再行大約10mins左右~
唔識路行o既我地, 行咗半個鐘都搵唔到, 最終要入去7-11問人先知~
(拿拿拿~ 咪以為7-11職員唔識英文, 佢都回答到我地, 仲教埋我地點行ga~)
 見到個溫泉來源ar~~~~

 
搞到差唔到4點先到~~
日落la!!!!!!!!!


終於搵到...
真係遠離人煙......
不過好在, 靜~!



成間旅館有私家溫泉得2間房~~ 可以一路浸, 一路睇日落~~


房匙~



房間無wifi~ 只得lobby先有~~ 可以真正咁品嚐浸溫泉~~~


個景好靚呢~^^~
望海ga~~~


記得浸之前一定要洗乾淨~~~~


 



第一輪已經浸完...
不過時間out of我地預計...
原本諗住3點半可以check in, 浸完第一輪5點前可以出發去睇夜景...
點知.... 遲咗....
成6點...
 


諗緊睇夜景駛唔駛cancel...
呢個時候, 就自娛一下~~
影下相~^^~



其實望住個天慢慢變黑~
一路浸, 一路傾下計, 真係好爽~~~



可惜呢到o既浴衣無得揀~~ 得一款~~~
 


haha~~~ 呢幾日食多咗~
塊面圓咗~~~~ 增肥增肥~~


 
訊訊浸完o既樣...... 一.一"

 


同管家講, 我地o既晚飯要提前到6點食~~~
準備落樓食飯~~
其實我地住一樓~ 基本上可以話係包場~~~~


d擺設都好有味道~~~~



開餐la~~~


唔識睇~~~ haha~
大約有咁多味餸~~~~




最正係個刺生~~~
不枉我地加錢~^^~ 有好野食~~
呢餐o係book房前加ga~~


真係全海鮮...
每樣都係~~~~~




個生蠔.... 好食到傻~~
真係咁大個女未食過~~~ 同法國果d完全唔同~~~


我仲o係到影影影~~~


初初以為係沙律~
點知係啖啖蟹肉~~~~ 救命~!!!



個帆立貝食完, 留返d汁又煮個飯~~~


一魚三吃~~~
難忘~~~



咪以為呢條魚好細條... 有手臂咁長咁粗....
最終... 我飽到食唔落... 要訊訊解決~~


食完返上房~~~
e~ 發覺已經幫我地執好張床~~~


諗緊... 仲掙扎緊出唔出去睇夜景~~
始終, 由旅館出發, 要成45mins先去到....
放棄咗~~~ hahahahaha~~~


 
 





就係咁~ 食飽飯休息一下~~ 又再浸過~~
私家溫泉~~ 正ar~~~~~~~~

夜晚o既景~~~ 又變得唔一樣la~~~




第4日~~~~ 爽到爆啊~~~~~


p.s. 不過... 我同訊訊都瞓唔慣tatami.... 瞓到我地2個腰酸背痛........
第二日叫救命.....
 

沒有留言:

張貼留言