2014年2月24日 星期一

星期日飛韓國

各位美女們請請請請請注意~!!!!!!
期待已久~ 忍咗手好耐手o既美女們更加要注注注注注注意la~~~
因為唻緊星期日飛韓國la~
春裝就殺埋身la~
而平靚正o既happy tansy price就湧埋身la~~~~
wakakakakakaka~~
想搵百幾蚊o既韓製one piece~ ?
仲有靚靚lace衫, 都係百幾蚊~?
仲有仲有下身裙仔/褲仔~ 想搵平靚正o既items?
等我la~^^~
依然固有忠旨~ 要平靚正happy tansy price~!!!!
 
 
 
 
 
第一件事~
就係代購人人都爆搶o既瘦腳legging~
其實o係過去o既幾個月, 都不停有人問~
我知我知... 但我都好懶去check korea agent o既價錢~
直到... 真係忍無可忍...
o係新年前再收到好幾個blog友仔whats app問我, 到底代唔代購~~
haha~~ 好la~~
o係春天時候幫大家入~~
 
點解等到春天~?
其實佢可以保暖唔透肉, 同埋可以瘦腳~
真係有好十個客問, 如果我代購價錢會否比坊間平~?
有個客話我知, 佢o係大陸o既親戚買, 都要二幾幾人民幣~
wa!!!!
香港見過最平都要大約$120左右~~
所以我o既開心價就訂o係$105/對~~~
yes~~~ yes~~~~
$105~
我知道春天都要著op~ 春天都要著絲襪legging~~
咁就啱la~ 事不宜遲~~~
睇下dr.miz o既簡介~~
 
 
Dr.Miz 提臀纖腿襪選用的是申請了專利的布料,比起普通絲襪的密度厚一倍喔!布料的獨特壓力的設計令血液運行得更順暢,有效地防止水腫。絲襪穿著後不但視覺上顯得纖瘦,它還會發熱同時帶動燃燒脂肪!
只要堅持連著10-20日就能看到分別。由於效果非常好,韓國牽起搶購熱潮,導至長期缺貨! Dr.Miz 提臀纖腿襪只有一個size,彈力超強!150cm-170cm多的女仕也能穿著。
顏色為啞光黑色,不透光,厚度適中。絲襪採用納米技術,與皮膚磨擦時會產生熱力,就算天氣再凍著一條已非常保暖。
Dr.Miz Magic diet leggings - 以減肥瘦腿為主,提升臀部輔助。
*Q&A* 1.襪子會發熱嗎? 答:會,是熱不是燙,暖身溶脂作用。
2.襪子有多長,穿了會緊嗎? 答:比普通襪身稍微短些,穿了一定會比你穿普通襪稍微緊些,畢竟是塑身美體襪,但是相對其他美容襪來說應該屬於容易穿上腳的。
3. 真的是韓國的嗎? 答:如假包換,韓國Dr.Miz醫院研發的,此技術已經申請了世界專利。
4.真的能瘦嗎? 答:會瘦,堅持穿10-20天就會有效果,但如果你穿了一下就不堅持估計神仙都難救你。
5.一雙能穿多久? 答:不限制,保護好的話可以幾年。
 
 
3月3號飛韓國, 預計3月10號可以到hk~~
快快訂la~~
$105呢個sharp price~~ 真係超級抵ar!!!
(仲平過made in china o既普通legging ar!!!!!)
 
 
 
 
 
 
韓仔 橙色尖夾袖 拼灰色釘珍珠 knit top~
得返一件~^^~
顏色配得幾好呢~~~~~
同埋衫身都幾滑身~ 唔吉肉~~~
 


珍珠只係釘前幅衫身到~ 唔會太誇張~~~
 
 


拼咗撞色手袖無咁單調~~
 
 
 
 
 


有韓仔相~~~

 
 
 
 
 
 
 jeanasis 洗水牛仔棉布 中闊袖 領釘閃石 op~
星期六post咗一個top款o係fb~
今日先知原來有op款~~
只係相差$10~ 就有件op~~
咁抵好多呢~~~~~~
 


jeanasis ga~
鬆身小小~ 洗水牛仔布~ 但係黑色~~~~
 

有袋位ga~~~
 


中袖款~~~~ 其實jeanasis d款愈來愈型~~~~
 
 
 
 
 








韓仔白色小企領 手袖釘彩閃石top~~~
靚呢~~ 補到一件o係手~~
 


記得之前我係襯花裙~ 依家襯返散裙都靚ar~~~
 


手袖位o既釘石好靚~ 有珍珠, 有彩石~~~
 
 
 
 
 
 







 韓仔2件套 cable knit + 長袖散腰lace紗top twin set~~~
配成好o既2件套~~~ 有特色~ 唔駛煩已經搞掂晒~~~
 


黑色o既cable knit top~~
 
 



好la~ 單單睇下入面果件長袖tee~~~
如果加其他野都ok ga~~~
 
 
 
 
 
 




好la~~ 咁如果單一件cable knit又可以點襯~
加返條高腰裙都ok la~~~
or入面襯紗裙la~~~
 
 
 







今日條半裙~~
得返size s~ (約25"-26"腰) 中高腰~~~
korea ga^^~
 
 
 











韓仔米色針織拼lace deco 長袖長衫~
簡簡單單唔好咩~
一件長衫~ 入面加legging已經 ok~~~
 


米色清小小麻~~~~~
 
 
 
 
 


其實今年韓國真係好多lace o既出品~~
 
 
 








日牌 酒紅色拼後lace 散腳 knit top~~~
 


睇相~^^~ 後幅拼咗lace 腳~~
 
 
 



衫身都係鬆身小小~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
p.s. 全日post o既大部份款已經減咗小錢價錢 la~~~~
 

10 則留言:

  1. How much for the jeanasis one?

    回覆刪除
  2. 我想訂絲襪,請問點下訂?

    回覆刪除
    回覆
    1. pls send me email
      tansy_cheung@yahoo.com.hk
      50%deposit first^^

      刪除
    2. ok,已經send左啦!
      my e-mail
      tung.tototo@yahoo.com.hk

      刪除
  3. legging 是不是包埋腳板的?

    回覆刪除
  4. 我已經send左去你email 睇下check唔check到 thx

    回覆刪除
  5. 我想訂呢!可以幫我買2對嗎?
    但唔知可以點交收,我係第一次訂煩請回覆我E-mail , jani_wong0511@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  6. Can i order one pair legging, please .
    my email : newpuma1212@yahoo.com.hk

    回覆刪除