2014年2月12日 星期三

New start 2014 JAPAN trip ~ 6th day 登別●南千歲

 
預祝大家情人節快樂~^^~ (仲有2日呢~)
此時此刻, 我同訊訊唔o係香港~~~
haha~~~~
到正式見大家呢~ 要去到2月17日~
大家等多我陣la~~~~
至於幾時飛韓國~?
o係咪開始手痕呢~~~
唻la唻la~~~
春裝入荷會係3月初ar~~
3月3號就會飛韓國入貨la~~~~~~
等多我2個星期la~~ 好快好快ga la~~~~~
 
 
 
 
 呢個冬天, 我身邊都好多朋友去咗北海道~ 不論係朋友or blog友~
真係好好好開心~
呢個北海道遊記到底仲有幾耐先完成~?
其實我已經speed up咗ga la~ 我都唔想拖到咁耐...
好似睇極都未睇完咁~~ haha~~~
搞到自己好長氣~~~~
 
 


第6日~ o係登別o既感覺....
嗯...
因為之前o係阪館已經浸到夠...
又加上私人問題... (haha~)
所以無再o係登別到浸~ 其實好多朋友都話好浪漫主費~
唻到天然溫泉區, 點解可以唔浸...?
OH...個天唔比我浸, 我都唔想ga~~


o係登別o既萬世閣溫泉酒店, 一泊2食~
包埋早餐~
我地book果時 (via JALAN), 揀咗個lunch free package~
其實即係可以late check out~ 12點先check out~
仲可以lunch or breakfast 二揀一~
但... 因為趕下半場, 所以求其食咗個早餐就出發la~~~
 
 
早餐又係以buffet形式供應~~
其實品種相當多, 多到根本食唔晒咁多~~~~

 
 
 
 
 
點解咁趕~?
因為原本應該尋日去牧場睇黑熊~
所以改咗呢一日~
 
p.s. 如果去登別o既朋友仔注意la~
其實登別提供景點套票比大家~
【THEME PARK TICKET】
因為登別地方雖然唔算大, 但有3大景點 : 黑熊牧場 /  時代村 / marine park
而其實每一個景點o既入場卷大約要2千幾yen不等~
所以當地提供折扣, 例如2個景點只係3300yen~
而3個景點就4300yen~ 
其實都慳返唔少$$ ga~~~~
可以o係每個景點o既售票處買~ or 去到溫泉總站o既counter都買到~~~
 
 
 
但唔適合我地~ 因為我地book咗中午JR走~
所以睇完熊仁就say bye bye~~~
 
 
 



由溫泉街行上去, 大約只係6-8分鐘左右~~~~
再行上樓梯大約5mins~~

我地算係啱啱開門o既第一批客~~~~
8:30am開門, 我地已經到la~~~



入場費2520yen/位~ (其實買套票真係抵好多~)
要搭覽車上山~~


凍ar~~~
好彩無落雪ja~~~
如果唔係仲辛苦~~~~


清晨o既天氣唔錯~
心曠神怡~~



間唔中就會見到一車車好似"咸魚"o既物體o係到搭覽車晒太陽~~~ haha~ funny~~


唔知d咸魚o係咪真係用唻比黑熊食呢~?



由於我地1月去~ 未有雪祭~ 見唔到雪人~
呢到見到個雪人已經好開心~~~~



慶幸去得早~
可以玩得較為空曠d~
買咗d飼料~ 好似有nuts類o既果仁~ 同埋紅蘋果~
每包100yen~~
我地... 前前後後買咗12包... haha~
睇到d黑熊真係好cutie~~~




首先去第一牧場~
全部都係雄性~ 睇唔到~?



可能啱啱開場~所以佢地仲未瞓醒~~ haha~~

當我地開始拋d小食落去, 佢地就開始積極比反應la~~~
有d企起身擺post~~
有d請請~
有d瞓地, 四腳朝天~~




真係好得意呢~~~~~

 
 
 
 
到二號牧場la~
wa~~~ 數量多好多ar.... 感覺仲有d逼tim~~~
全部都係女仔唻ga~ 體型細d~~~

 
 
為咗搵食~ 有d仲爬到好高表演"請請"~~~

 
 
 
到呢個時候, 旅行團開始唻到la~~~
開始多人~~~~

 
 
咁都好~ 見到開始都多人買飼料比黑熊食~~~

 
 
 
 
牧場入面仲有個"賽鴨場"~
至於幾時賽鴨... 無人知....
我地行咗2圈~ 工作人員見到我地, 就問我地有無興趣落注~
好似大約200yen一次~~~


 
每隻鴨都會戴上唔同顏色o既頸圈~
我買咗紅色~~~
就係咁~~~~
趕佢地去黑箱到~ 之後一開箱, 佢地就會衝去盡頭食飼料~~~~
 
而賽果... 輪咗~~~ 當場比賽係綠色圈o既鴨仔羸咗~~~
好似話羸咗會有份精美禮品~~~~
 

 
 
 
影下相~ 又買下紀念品~~

 
記得上去佢地o既頂樓天台睇景~~
睇到多樂湖o既全景ga~~~~


 
 
原來有歡迎榜~~~

 
 
 
之後, 見仲有時間, 夾啱時間睇表演~
呢隻黑熊表演某d動作~~~~
其實d熊仁真係唔蠢~~~ 加上佢地o既求生技能~
要表演, 唔難~~~~

 
 
就係咁~ 睇完就準備走人~~~~
原本訂咗2:48pm o既JR回程~
點知... 我地比原本預定時間早咗唔小~~~
我地走o既時間只係12點左右~~~
有點尷尬...
因為11:49 o既JR一唻趕唔到~
到下一班車要1:51PM~ 等成2粒鐘...
點等...???
 
唯有o係JR站附近影下相~ 行下~~~~

 
 
MARINE PARK距離JR站大約10MINS步程~
如果時間充足, 其實都可以玩埋~~~~
好似個城堡o既marine park, 除咗有海洋動物睇之外, 都有企鵝ga~~~~

 
 
 
真係咩都可以影~~ HAHA~~~~

 
 
發覺登別JR站o既造形好懷舊ar~~~~

 
 
沿住JR站行, 其實附近都無咩鋪~~ 主力都係o係溫泉街到~ 但無理由再搭返車上山ga ma~~~~

 
 
所以就搵咗間cafe諗住坐低~ 飲杯野....
點知... 又出事....

 
呢間帶點英式風格o既cafe....
除咗我地以外...
老闆娘+伙計, 連同客人...
全部都over 60歲....
仲要係大半數婆婆們都係食煙ga........
真係無言...

 
 
正值lunch hour.... 就點咗2客飯~
牛肉飯~~~ 好似800yen左右~~~

 
 
 
訊訊點o既咖哩飯~
點咗先知道係即食咖哩包~
見住老闆娘拆袋叮返熱佢~~ haha~~~ 訊訊中招la~~~~
好似又係800yen左右~~~

 
 
由於頂唔順d煙臭味...
所以坐咗唔夠半個鐘就走人...
原本諗住可以捱到個幾鐘....
唉....... 可憐的我們~~

 
 
 
就係咁~~~ o係登別o既JR站頭等咗一粒鐘~~~
架車終於唻la~~
有一件事... 由於臨時先改早咗一班車~
搞到無晒坐位~ 要企... 好彩好彩~
由登別去南千歲大約45mins就到~~~
 
 
 
yes~~ 呢一日o既下半場係去outlet~~~~~
好多人都話可以o係last day搭飛機果日順便去outlet行埋~
但其實唔夠時間~
所以, 我地刻意揀o係登別回札幌o既途中, 落一落車~~
 

 
距離南千歲JR站只有大約5-6mins路程~
方便到不得之了~~~~

 
 
可能o係札幌無乜點買到野~
所以希望可以o係到買返小小野補數~

 
首先, 要去customer services counter附近o既locker area擺低d行理仔~~~
 
最細o既locker size只收取100yen~~ 抵ar~^^~
起碼唔會拎餐屎麻~~~~

 
 
就係咁~ 行咗2個幾鐘~~~
行到8899~ 肚仔餓, 去food court搵野食~
我地又出事la~~~
 

 
揀咗間唔好味o既拉面...
乜日本都會食到間唔好味o既拉面咩...?
yes... 我都係第一次....
 
 
 太咸... 無味...
完全無個人風格....


 
2碗都係.... 好一般~~


 
不過~ 唯一可取之處, 就係食到只係50yen o既叉燒飯~
呢個就好味la~~
只係50yen~ 即係hk$3左右~~~~ 想點~?

 
 
再睇下d收穫...
無一袋係我ga!!!!!!!!!
我又買唔到野la~~~~~
 
特別一提~
可能地區性唔一致~
某d商品, 有機會價格會唔一樣~
好似訊訊買咗件gobal work o既仿皮褸, o係rera呢到買大約計返係hk$300左右~~
但去到東京入間outlet, 折後要大約hk$380~
 
仲有我買比乾乾o既coach袋~
rera呢到大約$15xx~
但東京outlet要大約$20xx~
有差別ga~~~
 
但當然唔係樣樣貨品都一定係rera outlet會平d~~
 
 
 
最後影下相留念~~ say goodbye la~~~~ 
 






o係南千歲返札幌, 其實好多條線都可以搭~
所以唔駛預早book定, 因為邊班快, 就搭咩架~~~~
大約半個鐘左右就返到札幌la~~

由於係最後一晚o係北海道~
所以, 呢一晚要買手信la~~

唔係本本旅遊書都有講北海道o既100yen店 "DAISO"~
一連5層~ 比東京原宿店仲要大~~





如果想搵D平價o既手信可以o係到買ar~~~





記得大家o係大寒地凍可以轉去地下街到行~~~
除咗暖, 仲有好多鋪沿住~ 又會有唔少收穫~~~
 
 
 
 
 
之前一路掛心想去食湯咖哩~
出晒名o既北海道湯咖哩無理由唔食~
搵咗間旅遊書介紹~
嗯....
不過好唔好食就見仁見智~~


分2種咖哩品種~
左手邊o既TORO-TORO係original~
而右手邊o既SARA-SARA就係新味系~
辣度分6種~~~

我地見枱枱都點呢杯~ 我地又叫埋...
其實都唔知係乜~~ 一試先知係乳酪~ haha~~ 睇下訊訊個樣~~~~~~



鋪仔細, 大約只坐到12-15個人左右~~~~


訊訊o既pork~ (toro toro)


我叫咗chicken~~~ (sara sara)


至於話好唔好味...
我個人感覺一般, 因為佢o既香料味加得太重手....
我雖然係鍾意食辣, 但佢果種辣並唔太吸引~~~~







就係咁~ 返酒店pack件入箱la~~~

沒有留言:

張貼留言