2014年2月18日 星期二

爸爸去哪兒

 
HAHA~~~
尋日有朋友仔問我, 邊到睇"爸爸去哪兒"~?
我一時反應唔切~
你o係邊到睇韓劇o既地方, 果到就會有得睇~
不過~ 由於呢套大陸製作係好似真人show o既類別~
應該要click返綜藝類別先有得睇~
朋友仔問o係咪真係好睇ga~
我話呢~~~ 只要你抽15mins睇一睇,. 包你睇到唔停~~
haha~ 真ga~~
我o係廈門果陣, 日日都睇到停唔到~~~
有時寧願stay o係酒店有wifi睇~ 都唔想出街ar~~~~
 
所以~ 真係諴意推介~
唔鍾意小朋友~ or超愛小朋友~ or身為媽咪o既你地~~
都必定會愛上~~~~
快快快~~ take action la~~
 
p.s.1. 林志穎個囝囝笑起上唻真係甜到漏ar~^^~
p.s.2. 入面仲有中國第一男模tim~~~~
p.s.3. 幾對明星父子/父女o既溫馨爆趣事, 真係笑不停口~~
 
睇完話我知你地最鍾意邊個小朋友ar~~~~~~~
 
 
 
 
 
 
 今日最愛~
原本無諗過留ga~
試上身... 中招鳥....
韓仔loose pointelle knit front + 手袖後幅lace allover top~
白色~
另外有黑色~ 其實黑色都好靚~ 現貨暫時賣咗~ 要訂貨~^^~
 


長度啱啱好~ 唔會太短~
而且呢~ 唔會太貼身~ 唔想太貼肚仔麻~
 


如果入面襯件撞色小小o既inner~ 會幾靚ga~~~
韓仔feel a~~~~
 
 


襯直筒裙靚靚~^^~
 
 
 
 
 








on sales on sales~
呢件on sales~^^~
勾花 shoulder 闊袖 後領綁蝴蝶結 長top~
黑色~~
 


我襯咗條新返o既直筒包裙~ 花花pattern~ 夾~!
無咁悶麻~ 上身雖然係黑色~
但咁樣襯即時fresh咗~~
 


要留意~ 我今日著咗條黑色legging連住半裙~
即係話... 依家條花裙入面係有2層~
所以... 批發姐姐都話呢條花裙著得個pat pat瘦~
我十分認同~
因為我入面條legging... 真係超厚ga~
加分加分~!!!!!!!!!
 
 

件top幾長身~ 可以仚pat~~~~~
同埋重要一點~ 佢唔貼身~ 有鬆動位~~~
有肉地o既女仔考慮下~^^~
sales sales sales la~~~
 
 
 
 
 
 








日牌花花包pat半裙~
2色入~~
藍色prefer襯深色~^^~
 
 



仲有淺藍~~~
襯淺色好fresh ar~~ hahahaha~~~
件top未post住~~~
 
 








呢一刻.....
訊訊不停打電話唻阻住我......救命.....
一.一"
不停講埋d無聊野.......................
你放過我la訊訊兄.......







日牌花花通花top襯心心雪紡裙 長袖op~~
白色襯黑色~~~
 


始終我著白色好睇d~^^~
 


衫身有內里~
如果怕凍~ 自己加白色打底都ok~~~
 
 


鍾意佢o既腰位波浪邊~^^~ lovely~~~~
 
 
 
 


雪紡裙有內里~ 內里都用咗點點雪紡~~~~
 








韓仔天藍色knit 7分手袖 + 立體花花deco top~~
只得一件~^^~ 補唔返la~
雖然係春裝~ 但其實新年前已經返到la~~~
最後一件la~~~~
 


個手袖位好靚呢~~~~~
 


睇近d~^^~ 我鍾意ar~~~

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
好la~~~
得返last one o既size S 韓仔桃紅色絨半裙~
都on sales la~~~
我幾驚自己著唔落size s...
好彩我今日著住厚legging都著得落佢~~ haha~~~~ 
 
 



襯深色or白色類都ok~~~~
直筒裙o既好處~ 一定唔會著到個pat肥~~~hohohohohoho~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
今日都有款外套~但因為時間趕咗d~
無試上身~
價錢幾抵~
春天留返件都唔錯~~~~
閃閃地~~~ 2色入~ pointelle cardigan~~
銀灰~ 
 
 



杏金~~~
 
 
 

3 則留言:

  1. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 日牌花花通花top襯心心雪紡裙 長袖op 幾錢??

    回覆刪除